Saturday, November 19, 2011

သေဘာထားမတူညီသူမ်ားႏွင့္ သေဘာထားတူညီေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွသာ ျပည္ပမွ ဖိအားမ်ား ေလ်ာ့နည္းလာႏိုင္မည္ဟုဆို

တိုင္းျပည္အတြင္း သေဘာ ထားမတူညီသူမ်ားႏွင့္ သေဘာထား တူညီေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွသာ ျပည္ပမွ ဖိအားမ်ား ေလ်ာ့နည္းလာ ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတဦးသိန္းစိန္က ႏိုဝင္ဘာလ ၁၉ရက္ေန႔တြင္ ျမန္မာသတင္းသ မားမ်ားကို ေျပာဆိုခဲ့ပါသည္။  
''တိုင္းျပည္တည္ျငိမ္ေအး ခ်မ္း ဖို႔ဆိုရင္ ႏွစ္ပိုင္းေပါ့။ ျပည္တြင္းက သေဘာထားအျမင္ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိေန တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြနဲ႔ သေဘာထားခ်င္း ကြ်န္ေတာ္တို႔တူညီေအာင္ ျငႇိၾကျပဳ ၾကတဲ့ အပိုင္းေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ဒီသ ေဘာထား အျမင္အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတဲ့ပုဂၢိဳလ္ ေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ သေဘာထား အျမင္ခ်င္း တူျပီဆိုလို႔ရွိရင္ ျပည္ပ ကလည္း ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဖိအားေတြ ေလ်ာ့နည္းလာမယ္''ဟု ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတ ဦးသိန္းစိန္က ေျပာပါသည္။
''ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္တို႔ ေတြ႕ ၾကတဲ့အခါ ကိုယ့္ရဲ႕ညီအစ္ကို ေမာင္ ႏွမေတြလိုပဲ သေဘာထားျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတြ႕ၾကတယ္။ ေတြ႕ ေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စိတ္ေစတနာ ေတြလည္းနားလည္သြားၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ ေတြ႕ျပီး ေနာက္ ပိုင္းမွာဆိုရင္  အျပဳအမူေတြ အေျပာ အဆိုေတြ အမ်ားၾကီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေျပာင္းလဲသြားပါတယ္။ ဒီေျပာင္းလဲ တဲ့ အေပၚမွာမူတည္ျပီးေတာ့မွ ခုနကလို ျပည္ပကလည္း လိုက္ျပီး ေတာ့မွ ေျပာင္းတယ္''ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတ ဦးသိန္းစိန္က ဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
                                  သတင္းရင္းျမစ္ eleven media group

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More