Monday, January 9, 2012

ရင္ႏွင့္ရင္းခဲ့ေသာ

သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္၏အၿဖစ္မွန္အေပၚနည္းနည္းအေၿခခံေရးသားထားၿခင္းၿဖစ္သည္ ဖတ္လ်င္အဆံုးထိဖတ္ပါ မဖတ္ခ်င္လ်င္
လံုး၀မဖတ္ပါႏွင့္။ ေကာင္မေလးမ်ားအတြက္သင္ခန္းစာယူစရာေတြပါပါသည္။



၀မ္းေရးထက္ လြမ္းေရးခက္္တဲ့ အဲ့ဒိစကားကို ကိုယ့္ထက္အႀကိးေတြ ေၿပာေၿပာေနတာေတာ့ ႀကားဖူးပါတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ အဓိပါယ္ကိုေတာ့ ေသခ်ာမသိခဲ့ပါဘူး ။
အခု ကၽြန္မေၿပာမယ့္ အေႀကာင္းက ကၽြန္မဘ၀မွာ ပထမဆံုးနဲ႕ ေနာက္ဆံုး ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့အေႀကာင္းေလးပါ ။ ကၽြန္မနာမည္ကေတာ့ ေမၿဖိဳးလုိ႕ ေခၚပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ ခ်စ္စႏိုးနဲ႕ ၿဖိဳးလုိ႕ တစ္လံုးပဲ ေခၚႀကပါတယ္ ။ အဲ့ဒိႏွစ္က ကၽြန္မဆယ္တန္းေအာင္တဲ့ ႏွစ္ပါ ဆယ္တန္းကိုအမွတ္ငါးရာေက်ာ္နဲ႕ေအာင္ခဲ့တာပါ။ကၽြန္မ၀ါသနာပါတာက ထူးခြ်န္တဲ့ ဆရာ၀န္ေကာင္းတစ္ေယာက္ၿဖစ္ဖုိ႕ပါ။ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒိႏွစ္က အိမ္ကလုပ္ငန္းေတြကလည္း အရံံံႈးေပၚေတာ့ ကၽြန္မကို အိမ္က ေဆးေက်ာင္းတက္ဖုိ႕ထားမေပးႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။
ဒါနဲ႕ပဲ ကၽြန္မ ရတနာပံုဆုိတဲ့ေက်ာင္းႀကိးမွာ ပညာသင္ဖုိ႕ၿဖစ္လာခဲ့ပါေတာ့တယ္။ တကယ္လုိ႕သာကၽြန္မေဆးေက်ာင္းတက္ၿဖစ္မယ္ဆုိရင္ အခုခံစားေနရတဲ့ ေ၀ဒနာေတြကို
လူႏွင့္မမွ်ေအာင္ ခံစားခ်င္မွ ခံစားရမွာပါ ။
ဒီဇင္ဘာ ၃၁ ၂၀၀၉ခုႏွစ္ ဆယ့္ႏွစ္လပိုင္း
ကၽြန္မအဲ့ဒိေနကေက်ာင္းကိုစတက္ၿဖစ္ပါတယ္ ။ ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ ကိုယ္နဲ႕သိတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း မရွိဘူး ကၽြန္မအရမ္းအားငယ္မိတယ္။ အတန္းထဲေရာက္ေတာ့လည္း ထုိင္စရာခံုမရွိဘူး လူေတြၿပည့္ေနတယ္။
ကၽြန္မလည္းစိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႕ ပါးစပ္ကေၿပာမိပါတယ္
အာ ... ထိုင္စရာခံုလည္းမရွိဘူးကြာ
စကားဆံုးေတာ့ ေဘးမွေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က ကၽြန္မကိုေၿပာတယ္
ကၽြန္ေတာ့ေနရာမွာထုိင္ပါ့လား
ရတယ္ ရတယ္ အတန္းလည္းၿပည့္ေနပိဆုိေတာ့ ကန္တင္းပဲ သြားထုိင္ေနေတာ့မယ္
အဲ့ဒိအခါက်ေတာ့ သူကကၽြန္မကိုၿပန္ေၿပာတယ္
အာ ... မဟုတ္တာပဲ ဒီေနရာမွာလာထိုင္ပါ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဒိအတန္းကမဟုတ္ပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္က Eng ကပါ ဒိအတန္းမွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကိုလာေစာင့္ေနတာပါ
ေအာ္ ဟုတ္လား .... ဒါဆုိေက်းဇူး ....
သူက ခံုကိုဖယ္ေပးပါတယ္ ။ ေနာက္ၿပိးေတာ့
ကၽြန္ေတာ့နာမည္ ကိုမိတ္ဆက္လုိ႕ရမလားလုိ႕သူကကၽြန္မကိုေမးတယ္
ဟင့္အင္း .. ယူနဲ႕တုိ႕နဲ႕သိမွမသိတာ အဲ့ဒိေတာ့ မိတ္မဆက္လည္း ၿဖစ္ပါတယ္။
ဟာဗ်ာ ... တစ္ေက်ာင္းတည္းေနတဲ့သူအခ်င္းခ်င္းပဲဗ်ာ အခုသိသြားပိပဲ အဲ့ဒိေလာက္ေတာ့ မစိမ္းကားပါနဲ႕ဗ်ာ
အဲ့ဒါနဲ႕ ကၽြန္မလည္း
အင္း ဒါဆုိလည္းေၿပာေလ ယူနာမည္ဘယ္သူလည္း
ကၽြန္ေတာ့နာမည္ ......
သူကသူ႕နာမည္ကိုေၿပာပါတယ္ ။နာမည္ေလးကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး အသက္၀င္ၿပိးအဓိပါယ္ ေတြပါမယ္လုိ႕ေတာ့ ကၽြန္မထင္မိပါတယ္ ။
သူ႕နာမည္က ဇြဲ တဲ့ .. တစ္လံုးတည္းပါပဲ ။
အဲ့ဒိေန႕မွာပဲ သူႏွင့္ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြၿဖစ္သြားခဲ့ႀကပါတယ္ ။
ေနာက္ရက္ေတြ ေနာက္ရက္ေတြ ကၽြန္မအတန္းထဲမွာသူငယ္ခ်င္းေတြရခဲ့ပါတယ္ ။သူတုိ႕က ကၽြန္မအေပၚလည္း ေကာင္းႀကပါတယ္ ။ ဇြဲဆုိတဲ့ေကာင္ေလးကေတာ့ သူအတန္းကိုေတာင္
မတက္ပဲ ေန႕တုိင္း ကၽြန္မတုိ႕အတန္းမွာလာလာၿပိးေတာ့ ထုိင္ပါတယ္ ။
ကၽြန္မသိပါတယ္ ဘာၿဖစ္လုိ႕ သူအဲ့ဒိလုိေတြလုပ္ေနတယ္ဆုိတာကို ။
ေဖေဖာ္၀ါရိလ  ၇ ရက္ ...
ကၽြန္မတုိ႕ေက်ာင္းမွာ welcome ရွိပါတယ္ ။ အဲ့ဒိေန႕ကေတာ့ ကၽြန္မတုိ႕ chemistry အလွည့္ပါ ။
ကၽြန္မ ဇြဲကိုေတြ႕လုိက္ရပါတယ္ သူလူတစ္ေယာက္ကိုလုိက္ရွာေနတဲ့ပံုပါပဲ ။ကၽြန္မသူ႕ဆိကိုသြားပိေတာ့ ေမးလုိက္မိပါတယ္
ဟဲ့ .. ဇြဲ နင္ဘယ္သူ႕ကိုလုိုက္ရွာေနတာလည္း ….
ဟာ ေမၿဖိဳး …. ရွာလုိက္ရတာဟာ ငါနင့္ကိုလုိက္ရွာေနတာဟ
ဟုတ္လား နင္ကဘာလုပ္ဖုိ႕ငါ့ကိုရွာတာလည္း ပိုက္ဆံေခ်းဖုိ႕ဆုိရင္ေတာ့ နင္လူမွားလိမ့္မယ္ေနာ္
မဟုတ္ပါဘူးဟာ ငါပိုက္ဆံမေခ်းပါဘူး ဒါေပမယ့္ နင့္ဆိကေတာင္းစရာတစ္ခုရွိလုိ႕ပါ
ဟုတ္လား ဘာေတာင္းမွာလည္း ငါကဆင္းရဲတယ္ေနာ္
နင့္လုိသူေ႒းသားက ငါ့ဆိကေတာင္းမယ္ဆုိေတာ့ ေတာ္ေတာ္ထူးဆန္းေနၿပိဟ ။
သူေ႒းသားလည္း အရာရာတုိင္း မၿပည့္စုံႏိုင္ပါဘူးဟာ ။
ဟုတ္ၿပိေလ နင္ဘာေၿပာမွာလည္း ေၿပာေလ ။
ငါဒိမွာေတာ့မေၿပာခ်င္ဘူးဟာ နင္ငါနဲ႕ခဏလုိက္ခဲ့ပါလား ငါ့ကားနဲ႕နင့္ကိုတစ္ေနရာေခၚသြားမယ္
ေနာက္ၿပိးေတာ့ ငါေတာင္းခ်င္တာနင့္ဆိကေတာင္းမယ္။
ဟင့္အင္း … ဒီမွာပဲေၿပာ ငါ welcome သြားရအုန္းမယ္ …
ဟာ အဲ့ဒိwelcome ကို ထားလုိက္စမ္းပါ ငါနဲ႕လုိက္ခံဲ့ အဲ့ဒိ welcome ထက္ဆယ္ဆသာတဲ့ပြဲလုပ္ေပးမယ္
ကၽြန္မအဲ့ဒိတုန္းကသူ႕ကိုေတာ္ေတာ္ ေဒါသထြက္သြားခဲ့တာ ။ သူကသူေ႒းသားဆုိေပမယ့္ အဲ့ဒိလုိေငြဂုဏ္ေမာက္တာကိုေတာ့ ကၽြန္မမႀကိဳက္ပါဘူး။
ဒိမွာဇြဲ .. နင္ဘာသာနင္ ပိုက္ဆံေတြဘယ္ေလာက္သုံုးမကုန္ႏိုင္ေအာင္ခ်မ္းသာခ်မ္းသာ
နင္အရာရာတုိင္းကို ေငြနဲ႕၀ယ္လုိ႕မရဘူး ေနာက္ၿပိးေတာ့ နင္ငါ့ကို အဲ့ဒိလုိမ်ိဳး ပိုက္ဆံ စကားေၿပာမယ္ဆုိရင္ သူငယ္ခ်င္းလုိ႕ မသတ္မွတ္နဲ႕ ငါနဲ႕လည္း ခင္ဖုိ႕အေႀကာင္းမရွိေတာ့ဘူး
ဒါပဲဟာ ငါသြားေတာ့မယ္။
ခနေလးပါဟာ … သူက ကၽြန္မကိုတားပါတယ္ ။ေနာက္ၿပိးေတာ့ သူေဘာပင္ေလးတစ္ေခ်ာင္းသူ႕လြယ္အိတ္ထဲက ထုတ္ၿပိးေတာ့
နင့္လက္ေပး …..
ဘာ … နင္ဘာေၿပာတာလည္း
နင့္လက္ေပးလုိ႕ေၿပာေနတာ …
ငါကဘာကိစၥနင့္ကို လက္ေပးရမွာလည္း နင္ဘာလုပ္မလုိ႕လည္း။
သူဘာမွထပ္မေၿပာေတာ့ပဲ ကၽြန္မလက္ကိုလွမ္းဆဲြပိးေတာ့ လက္၀ါးေပၚမွာ စာေတြ ေရးပါတယ္
ကဲ့ … ရၿပိဟာ ညက်ရင္ နင့္လက္၀ါးေပၚက နံပါတ္ေလးေတြကို သာဆက္ေပးပါ
နင္ေၿပာခ်င္တာဒါပဲမဟုတ္လား ငါသြားပိ
ေအးပါဟာ ငါ့ကိုစိတ္မဆုိးပါနဲ႕ဟာ ငါက ဘယ္သူကိုမွ ဒိလုိခံစားခ်က္မၿဖစ္ဘူးေတာ့ လုပ္မိလုပ္ရာေတြေလ်ာက္လုပ္ ေလ်ာက္ေၿပာမိတာပါ
ေအးပါ ငါနားလည္ပါတယ္  ငါသြားေတာ့မယ္
ညေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မလက္၀ါးေပၚကဖုန္းနံပါတ္ေတြကို ႏွိပ္ႀကည့္မိပါတယ္ ။တကယ္ဆုိ ကၽြန္မသူကိုဖုန္းေခၚဖို႕အစိအစဥ္မရွိပါဘူး ။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လုိမွန္းမသိ ႏွိပ္မိပါတယ္ ။
ဟဲလုိ႕ ….
ဟဲလုိ … ဘယ္သူလည္းမသိဘူးခင္ဗ်ာ
ကၽြန္မစကားကထြက္မလာေတာ့ပါ
ဟဲလုိ ဘယ္သူလည္းမသိဘူး ….
ေနာက္ေတာ့ သူသေဘာေပါက္သြားပုံရပါတယ္
ေမၿဖိဳး … နင္ေမၿဖိဳးမဟုတ္လား
အဲ့ဒိအခါမွ ကၽြန္မအသံထြက္မိပါတယ္
အင္း …..
ဟာ ..၀မ္းသာလုိက္တာဟာ နင္ငါ့ဆိကိုတစ္ကယ္ဖုန္းဆက္တာပဲ ။ ငါအရမ္း၀မ္းသာတယ္သိလား
ကဲ့ပါဟာ ၀မ္းသာတာက အသာထား နင္ကငါ့ကိုဘာေတာင္းမွာလည္း ေၿပာေလ။
ငါေတာင္းမလုိ႕မဟုတ္ပါဘူးဟာ ။ အခုပံုအတုိင္းဆုိရင္နင့္ဆိကေန ေတာင္းလုိမရေသးဘူး ။ နင့္ကုိစိတ္ဆုိးေၿပေအာင္ ေနာက္ပိးေတာ့ ငါ့ကိုနားလည္ေအာင္ အရင္ရွင္းၿပရအုန္းမယ္ ။ေနာက္မွ ငါလုိခ်င္တာကိုနင့္ဆိကေတာင္းလုိရမွာေလ ။
ငါနင့္ကိုစိတ္မဆုိးပါဘူး နားမလည္တာပဲရွိတာ နင္ကဘာလုိအရာရာမွာ ေငြစကားေၿပာတတ္ရတာလည္း ..
မဟုတ္ပါဘူးဟာ ငါအရာရာမွာေငြစကားေၿပာတာမဟုတ္ပါဘူး ငါမနက္ကေၿပာသားပဲ ငါလုပ္မိလုပ္ရာေတြလုပ္မိတာပါလုိ႕
ေအးပါဟုတ္ပါပိ … ထားပါေတာ့
ထားပါေတာ့ဆုိရင္ ငါဆက္ေၿပာမယ္ မနက္ၿဖန္ ငါနင့္ကိုတစ္ေနရာကိုေခၚသြားခ်င္တယ္ ေနာက္ပိးေတာ့ ငါ့နင္ကိုေၿပာခ်င္တာေတြ နင့္ဆိကေတာင္းခ်င္တာေတြေတာင္းမယ္ ငါ့ကိုကူညိပါလားဟာ
ငါအခုဆုိရင္နင္ကူညိမွရေတာ့မွာ မဟုတ္ရင္ငါ ေသသြားမလားေတာင္မသိဘူး ။
ေအးေလ ဒါဆုိလည္း ငါလုိက္ခံဲ့ေပးပါမယ္ ။ နင္မဟုတ္တရုတ္ေတာ့မလုပ္နဲ႕ေနာ္
ေအးပါဟာ ငါကနင့္ကိုဘာမ်ားလုပ္ရက္မွာလည္းဟာ
ေအာင္မယ္ လာေသးတယ္ … ေအးေအး ဒါပဲ ဒါပဲ ဖုန္းခ်လုိက္ေတာ့မယ္
အင္း … တတ္တာေနာ္ အိမ္မက္လွလွမက္ပါေစ ေနာ္ ..
ဒီလုိနဲ႕မနက္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မေက်ာင္းထဲကို၀င္ေတာင္မ၀င္ရေသးပါဘူး သူက အေပါက္၀မွာေစာင့္ေနတယ္
ဟင္ … နင္ဘာလုပ္ေနတာလည္း ..
ငါနင့္ကိုေစာင့္ေနတာေလ နင္နဲ႕လြဲသြားမွာဆုိးလုိ႕မနက္ငါးနာရိကတည္းကေရာက္ေနတာ
ေဆာင္းတြင္းႀကိးဟယ္ နင္မေအးဘူးလား
ေအာ္ ငါကနင့္ကိုေတြခ်င္ေတာ့လည္း ဒိဒုကၡေလာက္ကေတာ့ ခံရမွာေပါ့
ေအာ္ .. ဒါနဲ႕ နင္ကငါ့ကိုဘယ္ေခၚသြားခ်င္တာလည္း ။
နင္အရင္မေမးပါနဲ႕အုန္း ငါတုိသြားႀကမယ္ေလ ေရာက္ေတာ့သိမွာေပါ့ ။
ဒါဆုိဘာနဲ႕သြားမွာလည္း ။
ငါ့ကားပါတယ္ ကားနဲ႕သြားမယ္ေလ ။
ဟင္ ဒါဆုိငါ့ဆုိင္ကယ္ကဘယ္လုိလုပ္ရမလည္း
အပ္ထားခဲ့လုိက္ေလ …
ဒိလုိနဲ႕ကၽြန္မသူေခၚရာေနာက္ကို လုိက္သြားမိပါေတာ့တယ္
ေကာ္ဖိဆုိင္ေလးတစ္ဆုိင္ပါ သူကၽြန္မကိုေခၚသြားတာက ေကာ္ဖိဆုိင္ေလးတစ္ဆုိင္ပါ
ေက်ာင္းနဲ႕ေတာ္ေတာ္ေလးေတာ့ေ၀းပါတယ္
ေကာ္ဖိေသာက္ဖုိ႕မ်ားဟာ ဒိေလာက္အေ၀းႀကိးငါ့ကိုေခၚလာရေသးတယ္
မဟုတ္ဘူး ေကာ္ဖုိေသာက္ဖုိမဟုတ္ဘူး ငါေၿပာမွာကိုေက်ာင္းမွာမေၿပာခ်င္လုိ ပိုၿပိးေတာ့ ေလးနက္ခ်င္လုိ႕ ငါဒိေနရာကိုေရြးလုိက္တာပါ ။
ကဲ့ဟာ အဲ့ဒါေတြေၿပာမေနနဲ႕ေတာ့ နင္ငါ့ကိုဘာေၿပမွာလည္းေၿပာစရာရွိတာ ၿမန္ၿမန္ေၿပာ
ငါ့အိမ္ကမိဘေတြသိရင္ငါအသတ္ခံရမွာ အခုလုိမ်ိဳးနင္နဲ႕ႏွစ္ေယာက္တညး္လာတာကို
ေအးပါ တကယ္ဆုိငါေၿပာမယ့္အေႀကာင္းကိုနင္လည္းရိပ္မိမွာေပါ့
ဟင္ ငါကဘယ္လုိလုပ္သိမွာလည္း နင္ေၿပာမယ့္အေႀကာင္းကို
နင္သိသားနဲ႕ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတယ္ ဒိလုိဆုိေတာ့ ငါလည္းငါေၿပာေတာ့မယ္
ငါနင္နဲ႕ရည္းစားလုပ္ခ်င္တယ္
ဘာ … ဒိမွာ ဒီမွာ နင္ငါ့ကုိဘာေၿပာလုိက္တယ္
နင္နဲ႕ရည္းစားၿဖစ္ခ်င္တယ္လုိ႕
မဟုတ္ဘူး ငါေမးေနတာအဲ့ဒါမဟုတ္ဘူး နင္ေၿပာလုိက္တဲ့ပံုစံကိုေၿပာေနတာ
ဘယ္လုိၿဖစ္လုိလည္း ငါ့ပံုစံကဘယ္လုိၿဖစ္လုိ႕လည္း
နင္ေၿပာလုိက္တာကငါ့ကိုနင့္ရည္းစားလုပ္ခိုင္းမယ္ဆုိတဲ့ပံုစံေလ နင္ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေတာ္ေတာ္အထင္ႀကိးပါလား ငါကနင္ေၿပာတာကိုလက္ခံလိမ့္မယ္လုိနင္ဘာလုိထင္ရတာလည္း
ကၽြန္မတကယ္ေတာ့ ဇြဲကို သေဘာက်ပါတယ္ သူကၽြန္မကိုရည္းစားစကားေၿပာမယ္ဆုိတာလည္းသိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ အခုလုိပံုစံေတာ့မမေမွ်ာ္လင့္ထားပါဘူး။ သူကကၽြန္မကိုခ်စ္တယ္ဆုိတဲ့အသံုးႏႈန္းကိုသံုးမယ္လုိ႕ထင္တာအခုေတာ့ရည္းစားၿဖစ္ခ်င္တယ္တဲ့ ။
သူကဘယ္လုိလူစားမ်ိဳးလည္း ကၽြန္မမခန္႕မွန္းတတ္ေတာ့ပါဘူးး။
အဲ့ဒိေနာက္သူ ကၽြန္မစိတ္ဆုိးသြားတာကို ခ်က္ခ်င္းသိသြားပိေတာ့ ၿပာၿပာသလဲေၿပာပါတယ္
ဟာ မဟုတ္ဘူး မဟုတ္ဘူး နင္ထင္သလုိမဟုတ္ဘူး
တကယ္ေတာ့ တကယ္ေတာ့ … တကယ္ေတာ့ေလ
ဘာတကယ္ေတာ့လည္း ထစ္အထစ္အလုပ္မေနနဲ႕ ငါကိုၿပန္ပိုေပး
ခဏေလးပါဟာ ငါေၿပာခ်င္တာကိုေတာ့ ဆံုးေအာင္ေၿပာပါရေစ
တကယ္ေတာ့ေလ ငါနင့္ကိုအရမ္းခ်စ္မိေနပိလုိ႕ေၿပာခ်င္တာပါ ဒါေပမယ့္ ငါရွက္လုိေၿပာရမွာကို …
ကၽြန္မသေဘာေပါက္သြားခဲ့ပါၿပိ ။တကယ္ေတာ့ သူက ကၽြန္မကို ရည္းစားလုပ္ခ်င္တယ္လုိေၿပာတာကသူ႕အေနနဲ႕ ဘယ္သူ႕ကိုမွလည္းေအာက္မက်ိဳခဲ့ရဘူး ေနာက္ပိးေတာ့ အိမ္ကလည္းခ်မ္းသာေတာ့သူလုိခ်င္တာရေနတယ္ ။အဲ့ဒိေတာ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္အခ်စ္ကို သူရခ်င္ေပမယ့္ သူခ်စ္တယ္လုိေၿပာရမွာ၀န္ေလးေနခဲ့တယ္ထင္ပါတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ သူေနာက္ဆံုးေတာ့လည္းခ်စ္တယ္လုိ႕ေၿပာခဲ့ပါတယ္ ။
ေအာင္မာ နင္ကမ်ား ရည္းစားစကားေၿပာတာကိုမ်ားရွက္ေနရေသးတယ္ မိန္းကေလးဘက္က ရွက္ဖုိ႕လည္းထားစမ္းပါအုန္း ..
ေအးပါဟာ ငါမွားပါတယ္ နင့္ကိုငါအရမ္းခ်စ္မိသြားပိဟာ ငါ့ကိုေကာ နင္ခ်စ္တယ္မဟုတ္လား
ဟင္ ဇြတ္ႀကိးပါလား ငါစဥ္းစားအုန္းမွာေပါ့ဟ
ဘာကိုစဥ္းစားေနအုန္းမွာလည္းဟာ ငါနင့္ကိုခ်စ္ …..
ကၽြန္မမ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္သူကိုထုိးလုိက္ပါတယ္ အဲ့ဒိေနာက္ေတာ့သူဆက္မေၿပာေတာ့ပါဘူး
သူလည္း ကၽြန္မစိတ္ကုိအခုနားလည္ပိထင္ပါတယ္
ေအးပါဟာ ေအးပါ ငါေစာင့္ပါ့မယ္ ဒါေပမယ့္အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကိးမႀကာေစနဲ႕ေနာ္…
ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၃ ရက္ ….
အဲ့ဒိေန႕ကကၽြန္မတုိ ခ်စ္သူရည္းစားၿဖစ္တဲ့ေန႕ ။ ကၽြန္မသူ႕ကိုေၿခာက္ရက္ပဲစဥ္းစားၿပိးေတာ့ အေၿဖေပးလုိက္ပါတယ္။
ငါအရမ္း၀မ္းသာတာပဲဟာ ငါနင့္ဆိကအခ်စ္ကိုရေတာ့ေလ တစ္ေလာကလုံုးကိုရလုိက္သလုိပဲ။
အဲ့ဒိေလာက္ႀကိးလည္းမပိုပါနဲ႕ဟာ ။နင္ငါ့ထက္လွတဲ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကိုေတြရင္ ငါ့ကိုပစ္သြားမလားေတာင္မသိဘူး ငါကအရဲစြန္႔ၿပိးေတာ့ နင့္ကိုအေၿဖေပးရတာ
ပါ
အဲ့ဒိလုိကိစၥမ်ိဳးရွိမလာႏိုင္ပါဘူးဟာ နင့္ထက္လွတဲ့သူလည္းဒိေလာကမွာ ရွိမွာမဟုတ္ေလာက္ဘူး
ဘယ္သူေတြဘယ္လုိေၿပာေၿပာ ငါ့မ်က္စိထဲမွာ နင္ကအလွဆံုးပါပဲ
ကၽြန္မသေဘာက်မိပါတယ္ သူအဲ့ဒိလုိေၿပာတာေလးေတြကို …
အင္း နင္နဲ႕ငါနဲ႕အခုရည္းစားၿဖစ္ပိဆုိေတာ့ နင္သိဖုိလုိတဲ့ငါ့အေႀကာင္းေလးေတြနင့္ကိုေၿပာထားရမယ္
နင္ငါ့ကိုစိတ္ဆင္းရဲေအာင္မလုပ္ရဘူးေနာ္ တကယ္ဆုိငါ့မွာ နွလံုးေရာဂါရွိတယ္ ။ ငါကိုစိတ္ညစ္ေအာင္လုပ္ရင္ ငါေသမွာ ။ ငါ့ကိုလည္းပစ္မသြားရဘူးေနာ္
ေအးပါဟာ ငါနင့္ကိုလပ္ထပ္မွာ ငါတုိေက်ာင္းၿပိးရင္လပ္ထပ္ႀကမယ္ေနာ္ ။
အင္း ….. နင္တကယ္ေၿပာတာလား ငါ့လုိေရာဂါသည္ေလးကို နင့္အိမ္ကလက္ခံပါ့မလားဟာ
အိမ္ကလက္ခံခံမခံခံ ကိစၥမရွိပါဘူးး လူႀကိးေတြသေဘာတူမွ ယူရမယ့္ေခတ္ကကုန္ခဲ့ပါၿပိဟာ
ကၽြန္မအဲ့ဒိစကားကိုႀကားေတာ့ေတာ္ေတာ္ေလး၀မ္းသာခဲ့ရတာ။
ကဲ့ပါဟာ ဒိလုိဆုိရင္နင္နဲ႕ငါ ဒီေန႕ကစၿပိးေတာ့ခ်စ္သူေတြၿဖစ္သြားၿပိဆုိေတာ့ ငါကနင့္ရဲ႕အားကိုးရာၿဖစ္ရမွာေပါ့ ဘာအခက္အခဲပဲရွိရွိငါနင့္ေရွကေနရွိေနမယ္ဆုိတာမေမ့ပါနဲ႕ဟာ
ဒိလုိနဲ႕ ကၽြန္မအိမ္ၿပန္ေရာက္ေတာ့ေသခ်ာစဥ္းစားမိပါသည္ ။ အခုလုိသူနဲ႕ခ်စ္သူေတြၿဖစ္သြားရတာမွန္လားမမွန္းလား အဲ့ဒိအေတြးေတြနဲ႕ပဲညဘက္အခ်ိန္ကုန္ခဲ့ရပါတယ္ ။
ေဖေဖာ္၀ါရိလ ၁၄ ရက္
မနက္အေစာႀကိးဖုန္းၿမည္လာေတာ့ ကၽြန္မကိုင္လုိက္ပါတယ္ ။ ဇြဲဆိကပါ
ေမၿဖိဳး ..အခုဘာလုပ္ေနလည္းဟင္
ငါလား … ဘာမွမလုပ္ဘူး အခုမွ အိပ္ရာထတာ အဲ့ဒါခနေနက်ရင္မနက္စာစားေတာ့မလို႕
ဟုတ္လား .. မနက္စာကိုမစားနဲ႕အုန္းအခု အိမ္အၿပင္ကိုခဏထြက္ခဲ့
ဟင္ အိမ္အၿပင္ဟုတ္လား ဟင့္အင္း မထြက္ခ်င္ဘူး ေဖေဖ ရွိတယ္
ထြက္မွာသာထြက္ခဲ့ပါ ဘာမွမၿဖစ္ေစရဘူး ကိုယ္အာမခံတယ္ ။
ကၽြန္မအရဲစြန္႕ၿပိးေတာ့ ထြက္သြားေတာ့ ကၽြန္မအိမ္ေရွက ဒန္းေလးေပၚမွာ အနိေရာင္ကတိပါဗူးေလးကို ၿမင္ရပါတယ္။
ကၽြန္မအဲ့ဒါေလးကိုယူၿပိးေတာ့ဖြင့္ႀကည့္လုိက္ေတာ့ ပလက္တိနမ္ေၿခက်င္းေလးတစ္ခုပါ။
အထဲမွာစာေလးလည္းပါပါေသးတယ္
စာထဲမွာ ခ်စ္သူၿဖစ္တဲ့အထိမ္းမွတ္တဲ့
အဲ့ဒိပစၥည္းေလးကိုယူၿပိးေတာ့ အိမ္ထဲၿပန္၀င္ၿပိးေတာ့ ဇြဲဆိကဖုန္းထပ္လာပါတယ္
ေဖေဖကေတာ့ ဖုန္းခဏခဏလာေနလုိ႕ နည္းနည္းမသကၤာတဲ့ပံုပါပဲ ။
ဒါေပမယ့္လည္း ကၽြန္မ ဖုန္းကိုကိုင္လုိက္ပါတယ္ ေနာက္ၿပိ့းေတာ့ဇြဲကေၿပာတယ္
ပစၥည္းေလးကိုသေဘာက်ရဲ႕လားတဲ့
အင္း အရမ္းႀကိဳက္တယ္ ေက်းဇူးေနာ္..
ကၽြန္မကၿပန္ေၿပာေတာ့ သူက
ခ်စ္သူေတြႀကားမွာေက်းဇူးဆုိတာမလုိပါဘူးတဲ့
ဒိလုိနဲ႕ရက္ေတြႀကာလာေတာ့ကၽြန္မနဲ႕သူသံေယာစဥ္က တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္တစ္ရက္မေတြရရင္ မေနႏိုင္ေအာင္ပဲၿဖစ္လာႀကပါၿပိ။
ေတာ္ေသးတာေပါ့ ေက်ာင္းေလးဖြင့္ေနလုိ႕သူနဲ႕ေနတုိင္းေတြ႕ခြင့္ရေနတာ ဒါေပမယ့္လည္း ေက်ာင္းေတြပိတ္ဖုိကလည္း သိပ္မလုိေတာ့ဘူး ။ အဲ့ဒါေႀကာင့္ တစ္ေန႕တစ္ေန႕ စိတ္ညစ္ၿပိးေတာ့ တစ္ခါတစ္ခါဆုိ ႏွလံုးကအေမာေဖာက္ေဖာက္လာလုိ႕ ေဖေဖနဲ႕ေမေမကေတာ့စိတ္ညစ္ေနရတယ္။
အဲ့ဒိေနာက္ေတာ့ဇြဲကေၿပာတယ္
မၿဖစ္ေတာ့ဘူး ၿဖိဳးကို ကိုယ္ဒိအတုိင္းႀကည့္မေနနီုင္ေတာ့ဘူး ၿဖိဳးခံစားရတာကိုကိုယ္မႀကည့္ရက္ေတာ့ဘူး ဒိေတာ့ ဒိေန႕ညေနကိုယ္ၿဖိဳးနဲ႕လုိက္ခဲ့မယ္
ဟင္ ဘယ္ကိုလုိက္မွာလည္း ဇြဲက
ၿဖိဳးအိမ္ကိုေလ ၿဖိဳးအိမ္္ကိုလုိက္ၿပိေတာ့မိဘေတြဆိခြင့္ေတာင္းမယ္ ဒါဆုိရင္ၿဖိဳးနဲ႕ကိုယ္ေနတုိင္းေတြ႕လုိရၿပိးေတာ့ ေက်ာင္းပိတ္ရင္လည္းေတြ႕လုိရႏိုင္မယ္
ၿဖိဳးလည္းစိတ္ညစ္ၿပိးခနခနႏွလံုးက attack ၿဖစ္တာေတြလည္းေလ်ာသြားတာေပါ့
ဟာ ဇြဲက ၿဖိဳးကို အိမ္ေပၚကေနဆင္းရေအာင္လုပ္ေနတာလား ေဖေဖကဘယ္လုိလုပ္သေဘာတူပါ့မလည္း ၿဖိဳးကို ႏွလံုးေရာဂါရွိလုိ႕ဆုိၿပိးေတာ့ ရည္းစားမထားရဘူးလုိ႕ေတာင္ေၿပာထားတာ
ၿဖစ္ပါတယ္ၿဖိဳးရယ္ ကိုယ္ႀကည့္လုပ္ပါ့မယ္။
အဲ့ဒိေန႕က မတ္လ ၄ ရက္ေန႕
ဇြဲ ကၽြန္မအိမ္ကိုလုိက္လာၿပိးေတာ့ေဖ့ေဖ့ေရွမွာ ဒူးေထာက္ထုိင္ခ်လုိက္ပါတယ္
ဥိးး … ကၽြန္ေတာ္ ဥိးသမိးနဲ႕ ခ်စ္သူေတြၿဖစ္ေနႀကပါၿပိ အခုဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ႏွစ္ေယာက္ကတစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ တစ္ရက္မေတြရရင္မေနႏိုင္ေလာက္ေအာင္ၿဖစ္ေနႀကလုိ႕ တစ္ခါတစ္ခါ ၿဖိဳးက စိတ္ညစ္ၿပိးေတာ့ ႏွလံုးအေမာေဖာက္ေဖာက္လာတယ္ ႀကာရင္ၿဖိဳးခံႏိုင္ရည္မရွိမွာကို ကၽြန္ေတာ္စိုးရိမ္မိတယ္
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကို သေဘာတူေပးပါ
ေဖေဖကေတာ့ အံႀသလြန္းလုိ႕ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႕ေပါ့ ဒါေပမယ့္လည္း ဘယ္တတ္ႏိုင္မလည္း ကၽြန္မက တစ္ဥိးတည္းေသာသမိးေလ ေဖေဖနဲ႕ေမေမက အရမ္းကၽြန္မကိုခ်စ္ႀကတာ ကၽြန္မစိတ္ဆင္းရဲမွာဆုိရင္သူတို႕မလုပ္ႀကပါဘူး အဲဲ့ဒိေနာက္ေဖေဖ အႀကာႀကိးစဥ္းစားေနပါတယ္။
ေနာက္ေတာ္ေတာ္ေလးႀကာေတာ့ေဖ့ေဖ့ဆိကအသံတစ္သံထြက္လာတယ္ ေဖေဖလည္းေသခ်ာစဥ္းစားၿပိးမွေၿပာလုိက္ရပံုပါပဲ
မင္းကြာ ငါ့သမိးႏွလံုးေရာဂါသည္ေလးကိုမွ လုပ္ရက္တယ္ မင္းတုိႏွစ္ေယာက္ကိုခြဲၿပန္ရင္လည္း ငါသမိးကနွလံုးေရွာခ့္ၿဖစ္ၿပိးေတာ့ေသမွာ ..
ေအး မင္းငါ့သမိးကိုစိတ္ဆင္းရဲေအာင္လုပ္ရင္ မင္းကိုသတ္ပိးငါေထာင္ထဲ၀င္မယ္ ။
အဲ့ဒိလုိေၿပာၿပိးေတာ့ အခန္းထဲကိုတန္း၀င္သြားပါေတာ့တယ္ ။
ဇြဲကေတာ့ေဖ့ေဖ့ကိုႀကည့္ၿပိးေတာ့ကၽြန္မကိုေမးပါတယ္
ၿဖိဳး ဥိးေၿပာသြားတဲ့အဓိပါယ္က ကိုယ္ထင္တဲ့အဓိပါယ္မဟုတ္လားဟင္ၿဖိဳး
ကၽြန္မတုိေတြ႕အဲ့ဒိေန႕ကအရမ္းေပ်ာ္ခဲ့ႀကပါတယ္
ဒိလုိနဲ႕ကၽြန္မတုိ႕ ဒုတိယႏွစ္ ေက်ာင္းႀကိး ၿပန္ဖြင့္လုိ႕လာၿပန္ပါေတာ့တယ္။
ေနလည္ဆုိရင္ကၽြန္မဇြဲနဲ႕အတူတူေက်ာင္းသြားတယ္ ။ ဇြဲက ကၽြန္မအေပၚတကယ္ေကာင္းပါတယ္
ကၽြန္မလုိအပ္တာမွန္သမွ်ၿဖည့္ဆည္းေပးတယ္ ။ ကၽြန္မကို တစ္ပတ္တစ္ခါ လက္သည္းနိဆုိးေပးတယ္
ကၽြန္မေခါင္းေတြရႈပ္ပြေနရင္ သူေခါင္းဖိးေပးတယ္ ။ ကၽြန္မညဘက္အိပ္မေပ်ာ္ရင္သူဖုန္းထဲကေနသိခ်င္းဆုိၿပိးေတာ့ေခ်ာ့သိပ္တယ္
ကၽြန္မကိုသူအရမ္းခ်စ္တယ္ဆုိတာကို ေဘးကလူေတြၿမင္ရင္သိႏိုင္ပါတယ္။ အဲ့ဒိလုိအခ်ိန္ေလးေတြကိုကၽြန္မပိုင္ဆုိင္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ဇြဲသူငယ္ခ်င္းဆုိတဲ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ေပၚလာခဲ့ပါတယ္။ သူကေတာင္ႀကိးကလာတာတဲ့ ။သူအေဖတာ၀န္နဲ႕မႏၱေလးကိုက်လုိ႕ ရတနာပံုကိုေက်ာင္းေၿပာင္းလာတာတဲ့ ။ဇြဲနဲ႕ကေတာ့ ကိုးတန္းအထိသူငယ္ခ်င္းၿဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္လုိ႕ကၽြန္မကိုေၿပာပါတယ္။
အခ်ိန္ေတြတေတြတေရြ႕ေရြ႕ကုန္လာသလုိ ကၽြန္မစိတ္ေတြလည္းတၿဖည္းၿဖည္းနဲ႕ပူလာပါတယ္။
အခုဆုိဇြဲက ကၽြန္မကိုအရင္လုိဂ၇ုမစိုက္ေတာဘူးလုိကၽြန္မခံစားေနရတယ္ ။သူသူငယ္ခ်င္း ထက္ထက္ဆုိတဲ့ ေကာင္မေလးေပၚလာၿပိးကတည္းကေပါ့ ။
April  ၁၃ ရက္ သႀကၤန္အႀကိဳေန႕
အဲ့ဒိေန႕မွာ ဇြဲတို႕ေလ်ာက္လည္ႀကမယ္တဲ့ သူသူူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးထက္ထက္ေကာပါလိမ့္မယ္လုိ႕ဇြဲက ကၽြန္မကိုေၿပာပါတယ္
ကၽြန္မလည္းလုိက္ခ်င္တယ္လုိ႕ဇြဲကေၿပာေတာ့
မလုိက္ပါနဲ႕ကြာ .. ၿဖိဳးလုိက္ရင္ အဲ့ဒိသႀကၤန္တိးလံုးေတြႀကားထဲမွာ ႏွလံုးကၿဖစ္မွာမဟုတ္ပါဘူး
အိမ္မွာပဲေနခဲ့ပါကြာ …
သူ ကၽြန္မကို လစ္လ်ဳဴရႈေနၿပိ ။ ကၽြန္မအဲ့ဒါကိုသိပါတယ္ ။
ကၽြန္မမ်က္ႏွာေပၚမွ မ်က္ရည္မ်ား အလုိလုိ လိမ့္ဆင္းလာပါတယ္ ။ အဲ့ဒါကို ကၽြန္မသတိထားမိမိၿခင္း ခ်က္ခ်င္းပဲသုတ္ပစ္လုိက္ပါတယ္ ေနာက္ပိးေတာ့ ဘာမွဆက္မေၿပာေတာ့ပဲ အိမ္ကိုပဲၿပန္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ဇြဲကေတာ့ကၽြန္မငိုတာကိုသူသိပါတယ္ ။သူကၽြန္မကိုမေခ်ာ့ဘူး
သူ ကၽြန္မကို အရင္လုိမခ်စ္ေတာ့ဘူး …… သူကၽြန္မကိုအရင္လုိဂရုမစိုက္ေတာ့ဘူး ..
ေမလ ၁၆ ရက္ …
ကၽြန္မနဲ႕ဇြဲ ေက်ာင္းက ဥပိန္တံတားေပၚမွာလမ္းေလ်ာက္ရင္း ကၽြန္မကဇြဲကိုေမးလုိက္ပါတယ္
ဇြဲ … ဇြဲၿဖိဳးကိုတကယ္ခ်စ္လား
အင္း …
သူကေတာ့ခပ္ၿပတ္ၿပတ္ပါပဲ ေၿဖပံုကလည္းအသက္မပါေတာ့ပါဘူး။
ကၽြန္မေတာ္ေတာ္၀မ္းနည္းမိပါတယ္ ဒါေပမယ့္လည္းက်ိတ္မွိတ္သည္းခံရင္းသူ႕ကုိဆက္ေမးပါတယ္
အခုေန ၿဖိဳးတန္ဖိုးထားတဲ့ပစၥည္းေလးတစ္ခု ေတာင္သမန္ထဲက်သြားရင္ ဇြဲဆင္းဆယ္ေပးမွာလား
ဟာၿဖိဳးကလည္းကြာ ဘယ္လုိေမးလုိက္တာလည္း ကိုယ္မွေရမကူးတတ္တာ
အင္းေလ ေရမကူးတတ္တာသိတယ္ေလ သိလိုလည္းအဲ့ဒိလုိေမးတာေပါ့
ေတာ္ေတာ့ၿဖိဳး အဲ့ဒိလုိေမးခြန္းေတြကိုယ့္ကိုလာမေမးနဲ႕ ကိုယ္ေၿဖမွာမဟုတ္ဘူး …
ကၽြန္မေဒါသလည္းထြက္ ၀မ္းလည္း၀မ္းနည္း သူေၿပာင္းလဲသြားၿပိ သူေတာ္ေတာ္ေလးကိုေၿပာင္းလဲသြားပိ ကၽြန္မစိတ္ကိုဆံုးၿဖတ္လုိက္ပါတယ္
ငါတုိလမ္းခဲြရေအာင္ဇြဲ …
ကၽြန္မအဲ့ဒိလုိေၿပာလုိက္ေတာ့ သူက ေဆးလိပ္ကိုလက္ကေနဖြာရင္းစဥ္းစားေနတဲ့ပံုပါ။တစ္ခ်ိန္တစ္ခါက အရမ္းခ်စ္ခဲ့ဖူးတဲ့ဇြဲ အခုလမ္းခဲြမယ္လုိ႕ေၿပာတာေတာင္ ဘာမွၿပန္မေၿပာေတာ့ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ေဒါသထြက္သြားခဲ့ပါတယ္။
အဲ့ဒိေနာက္ဇြဲဆိကအသံထြက္လာပါတယ္
အဲ့ဒိလုိလုပ္ဖုိ႕လုိလုိ႕လား ….
လိုလားမလုိလားနင္အသိဆံုးၿဖစ္မွာေပါ့ နင္အခုေနာက္တစ္ေယာက္ေတြ႕ေနၿပိ ငါ့ကိုလည္းေမ့သြားပိမခ်စ္ေတာ့ဘူး
နင့္ကိုငါမခ်စ္ေတာ့ဘူးဆုိတာကိုနင္ကဘာေႀကာင့္ေၿပာႏိုင္ရတာလည္း
ေၿပာႏိုင္တာေပါ့ နင္ငါ့ကိုအရင္လုိဂ၇ုမစိုက္ေတာ့ဘူး ထက္ထက္ဆုိတဲ့သူေပၚလာၿပိးကတည္းက
ထက္ထက္နဲ႕ဘာမွမဆုိင္ဘူး နင္ေလ်ာက္မေၿပာနဲ႕ ငါနင့္ကိုအရင္ကထက္ပိုခ်စ္ပါတယ္ ေနတုိင္းလည္းခ်စ္တယ္ နင္ကလြဲလုိ႕ဘယ္သူ႕ကိုမွ ငါအခုထက္ထိမခ်စ္ႏိုင္ေသးဘူး ။
နင္ေလ်ာက္ေၿပာမေနနဲ႕ ဒိႀကားထဲနင့္အၿပဳအမူေတြကသက္ေသေတြပဲ
ကဲကဲ ေတာ္ၿပိ ငါလည္းနင့္ကိုဒိထက္ပိုပိးေတာ့ရွင္းမၿပႏိုင္ေတာ့ဘူး အခုေလာေလာဆယ္နင္စိတ္ကုိၿငိမ္ေအာင္ထား ေနာက္ၿပိးက်ရင္အိမ္ၿပန္မယ္ ဒိေန႕ေက်ာင္းမတက္နဲ႕ေတာ့
အဲ့ဒိေန႕ကကၽြန္မ အိမ္ၿပန္ေရာက္ေတာ့ ရင္ထဲမွာဟာေနသလုိႀကိးတစ္ခုခုကိုႏႈတ္ယူထားခံရသလုိပဲ
ေနာက္ၿပိးေတာ့ မူးေနတယ္ ။ ေၿခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြလည္းေအးစက္ေနတယ္ ။ အဲ့ဒိေနာက္ ကၽြန္မဘယ္လုိၿဖစ္သြားမွန္းမသိဘူး ေလာကကႀကိးကေမွာင္မည္းၿပိးေတာ့ …….
ကၽြန္မသတိရလာေတာ့ ေဆးရံုေပၚမွာ မ်က္ႏွာမွာလည္းဘာေတြအုပ္ထားမွန္းမသိဘူး ။ေနရထိုင္ရတာခက္လုိက္တာ ။ အဲ့ဒိေနာက္မွာေတာ့ ေဖေဖလာတယ္ ေနာက္ၿပိးေတာ့ ကၽြန္မေက်ာင္းကသူငယ္ခ်င္းေတြလာေမးႀကတယ္ ။
ကၽြန္မကလည္း ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြကိုေမးပါတယ္
ဇြဲငါေဆးရံုတက္ေနရတာကိုသိလား လုိ႕ေမးေတာ့
ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြကၿပန္ေၿဖတယ္ သူသိတယ္တဲ့
လုပ္ရက္လုိက္တာဇြဲရယ္ ငါ့ကိုနင္တစ္ေခါက္ေလးလာႀကည့္ရင္ငါေက်နပ္ပါတယ္
နင္အခုငါ့ဆိကိုမလာဘူးေနာ္ …
ကၽြန္မစိတ္ထဲကေနေတြးေနမိပါတယ္ ။
ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မအသက္ရွင္ခ်င္စိတ္မရွိေတာ့ပါဘူး ကၽြန္မအရမ္းခ်စ္တဲ့ဇြဲက ကၽြန္မကိုမခ်စ္ေတာ့ဘူးဆုိတဲ့ ခံစားခ်က္ကိုတႏႈံႏႈံခံစားရင္း ကၽြန္မ heart beat ေတြတၿဖည္းၿဖည္းေႏွးလာတယ္လုိ႕ခံစားမိလုိက္ပါတယ္။
အဲဲ့ဒိညက ကၽြန္မမအိပ္ေသးပဲ မ်က္လံုးေမွးထားတုန္းေဖေဖနဲ႕ေမေမတုိင္ပင္သံကိုႀကားလုိက္ပါတယ္
ကၽြန္မအိပ္ၿပိအထင္နဲ႕သူတုိတုိင္ပင္ေနႀကတယ္ထင္ပါတယ္
သူတုိေၿပာေနႀကတာက ကၽြန္မႏွလံုးကေတာ္ေတာ္ေလးဆုိးေနၿပိတဲ့ အသက္ရွင္ဖုိ႕လမ္းသိပ္မရွိေတာ့ဘူးတဲ့ .
ကၽြန္မေလ အဲ့ဒိလုိသိလုိက္ရေတာ့ ကၽြန္မ ေနာက္ဆံုးတစ္ေခါက္ေလာက္ေတာ့ ဇြဲမ်က္ႏွာေလးကိုႀကည့္သြားခ်င္မိတာ ။ ဒါေပမယ့္ ဇြဲရဲ႕အရိပ္ကိုေတာင္ကၽြန္မမေတြ႕ရပါဘူး ။
ဒိလုိနဲ႕ပဲ…
ဇြန္လ ၉ ရက္
ကၽြန္မေဆးရံုကဆင္းတဲ့ရက္ေပါ့။
ကၽြန္မေဆးရံုကဆင္းတဲ့ေန႕မွာေဖေဖနဲ႕ေမေမကေတာ့ အရမ္း၀မ္းသာေနႀကပါတယ္ ။အေႀကာင္းကေတာ့ ကၽြန္မအသက္ၿပန္ရွင္လာႏိုင္လုိ႕ပါ ။ သူတုိ႕ေၿပာတာေတာ့ ႏွလံုးအလႈရွင္ရွိလုိ႕တဲ့
ကၽြန္မကိုအသက္ကယ္ခဲ့တဲ့သူကဘယ္သူပါလိမ့္ ကၽြန္မအရမ္းကိုသိခ်င္ေနပါတယ္ ။ ဇြဲကိုလည္းသတိရတုန္း ခ်စ္ေနတုန္းပါ ။ ကၽြန္မေက်ာင္းၿပန္တက္ႏိုင္ေတာ့ ဇြဲသတင္းကိုအရင္စံုစမ္းပါတယ္ ။ ႀကားရတဲ့သတင္းကေတာ့ ကၽြန္မအတြက္မေကာင္းခဲ့ပါဘူး ။
ဇြဲတစ္ေယာက္ေက်ာင္းေၿပာင္းသြားၿပိတဲ့ ကၽြန္မေဆးရံုတက္တဲ့ေနကပဲေၿပာင္းသြားတယ္လုိ႕ သိခဲ့ရပါတယ္ ။
ဇြဲရယ္ ငါ့ကိုေတာင္လာမႏႈတ္ဆက္ဘူးေနာ္ .. နင္အရင္ကခ်စ္ခဲ့တဲ့ေကာင္မေလးၿဖိဳးက အရင္လုိေရာဂါသည္ေလး မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆုိတာ နင့္ကိုသိေစခ်င္လုိက္တာ အခုေလ ငါ့နွလံုးကသာမန္လူေတြလုိပဲ ေကာင္းေနၿပိ နင္သိရဲ႕လား အဲ့ဒါကိုနင္သိရဲရ႕လား ။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွေရရြတ္ရင္မ်က္ရည္ေတြက်လာပါတယ္ ။ဒိတစ္္ခါေတာ့ ကၽြန္မစိတ္ရွိလက္ရွိငုိပစ္လုိက္ပါေတာ့တယ္ ကၽြန္မအခုဆုိငိုခ်င္ရင္ငိုလုိ႕ရေနၿပိ ။ေအာ္ခ်င္တဲ့အခါေအာ္ပစ္လုိက္လုိလည္းရေနပါၿပိ ။
စက္တင္ဘာ၂၄ ရက္ ….
အဲ့ဒိေန႕က မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ကၽြန္မအသက္သခင္ေက်းဇူးရွင္အေႀကာင္းကိုသိခ်င္လာတာနဲ႕ကၽြန္မတက္ခဲ့တဲ့ေဆးရံုကိုသြားၿပိးေတာ့ေမးႀကည့္မိပါေတာ့တယ္။
အဲ့ဒိေန႕ကကၽြန္မအတြက္ကမာၻႀကိးၿပိဳတဲ့ေန႕ပါ။
ကၽြန္မကိုကုသေပးတဲ့ ႏွလံုးအထူးကုဆရာ၀န္ႀကိးဆိကို ကၽြန္မသြားၿပိးေတာ့ေမးပါတယ္။ ကၽြန္မကိုႏွလံုးလႈခဲ့တဲ့သူဟာဘယ္သူလည္းလုိ႕ေမးပါတယ္ ။
ဆရာ၀န္ႀကိးအဲ့ဒိအခါက်ေတာ့ၿပန္ေၿပာပါတယ္
သမိးေလး အဲ့ဒါကိုစိတ္ထဲမထားပါနဲ႕ ဆရာတို႕ကလည္းေၿပာခြင့္မရွိပါဘူး အလႈရွင္ကမေၿပာဖုိ႕မွာထားလုိ႕ပါ ။
မသိေစခ်င္တာကိုမွ သိခ်င္တာကလူသဘာ၀ပါ ကၽြန္မသံုးခါေမးလည္းမေၿဖ
ေလးခါေၿမာက္ေမးေတာ့မွ ဆရာ၀န္ႀကိးကေၿပာပါတယ္
သမိးခနေလးေနာ္
အဲ့ဒိလုိေၿပာၿပိးေတာ့ ဆရာ၀န္ႀကိးက သူ႕အံဆြဲထဲမွ စာအိပ္ေလးကို ထုပ္ယူေနတာကိုေတြရပါတယ္
ကဲ့သမိး သမိးကတစ္ခါေမးလည္းမေၿပာ ႏွစ္ခါေမးလည္းမေၿပာ သံုးခါေမးလည္းမေၿပာပါနဲ႕လုိအလႈရွင္ကမွာထားခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္ ေလးခါေၿမာက္ေမးတဲ့အခါမွာေတာ့ေၿပာလုိက္ပါလုိလည္းမွာခဲ့ပါတယ္ ။ ဒိေတာ့သမိးဒိစာေလးကိုေသခ်ာဖတ္ႀကည့္လုိက္ပါ သမိးနားလည္သြားပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္မစာကိုစဖတ္ပါေတာ့တယ္
ခ်စ္ရတဲ့ၿဖိဳးေရ ….
ဒီစာကိုဖတ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္မင္းအနားမွာမရွိေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ ကိုယ့္ကိုခြင့္လႊတ္ပါကြာ ။
ကိုယ္ေလမင္းကိုအရမ္းခ်စ္ပါတယ္ ။ ဘယ္ေလာက္ခ်စ္လည္းဆုိတာကုိယ့္ကိုယ္ကုိယ္ေတာင္မေၿပာၿပတတ္ပါဘူးကြာ ဒါေပမယ့္ မင္းကမယံုဘူးေနာ္ ။ ကိုယ္အဲ့ဒိအတြက္စိတ္မေကာင္လည္းၿဖစ္မိပါတယ္။ အဲ့ဒိေနက ၿဖိဳးကိုယ့္ကိုလမ္းခဲြမယ္လုိ႕ေၿပာတဲ့ေန႕ကၿဖိဳးေမးတဲ့ေမးခြန္းကိုကိုယ္ေၿဖမယ္ေနာ္ ။
အခုေနၿဖိဳးတန္ဖုိးထားတဲ့ပစၥည္းေလးေတာင္သမန္္ထဲက်သြားရင္ေကာက္ေပးမွာလားလုိ႕ၿဖိဳးေမးတယ္ေနာ္
ကိုယ္ေၿဖပါ့မယ္ အဲ့ဒိေမးခြန္းကို ။အေၿဖကေတာ့ ကိုယ္ဆယ္မေပးႏိုင္ဘူးၿဖိဳး ။ ဘာၿဖစ္လုိလည္းဆုိေတာ့ ကိုယ္ကေရမွမကူးတတ္တာ ။ကိုယ္ေသသြားမွာေပါ့ ။ ကိုယ္ေသသြားခဲ့ရင္ ၿဖိဳးကိုဘယ္သူလက္သည္းနိဆုိးေပးမွာလည္း ၊ ၿဖိဳးဆံပင္ေတြရႈပ္ပြေနရင္ဘယ္သူက ဘိးဖိးေပးမွာလည္း
ၿဖိဳးညဘက္ေတြမအိပ္ႏိုင္ရင္ဘယ္သူကဖုန္းထဲမွာ သိခ်င္းဆုိၿပ ပံုေၿပာၿပၿပိးေတာ့ေခ်ာ့သိပ္မွာလည္း ။ ၿဖိဳးကိုအဲ့ဒိလုိေတြ လုပ္ေပးမယ့္လူမရွိရင္ၿဖိဳး အထိးက်န္မွာကိုိကုိုယ္ေတြးမိတယ္ ။ ၿဖိဳးကိုေပ်ာ္ေစခ်င္တယ္ ။
အဲ့ဒိေန႕က ၿဖိဳးကိုယ့္ကို လမ္းခြဲမယ္လုိ႕ေၿပာေတာ့ကိုူယ္ဘာမွမေၿပာပဲေနတာက ကိုယ္ေသြးေအးတာမဟုတ္ပါဘူး ကိုယ့္ကိုၿဖိဳးခြဲမသြားေအာင္ဘယ္လုိလုပ္ရမလည္းဆုိတာစဥ္းစားေနတာပါ။ေနာက္ၿပိးေတာ့ ၿဖိဳးကိုဒိႀကားထဲ ႏွလံုးကိုအေလ့အက်င့္ေလးၿဖစ္ေအာင္ ကိုယ္ကဂရုမစိုက္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနရတာပါ။
ဒါမွကိုယ္မရွိတဲ့အခါေတြဆုိၿဖိဳးေနတတ္ေအာင္ပါ ။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ထင္တာမွားသြားခဲ့ၿပိ ။ကိုယ့္ကိုခြင့္လႊတ္ပါၿဖိဳး ။ ကိုယ္ၿဖိဳးကိုကိုယ့္အသက္ထက္ပိုၿပိးေတာ့ခ်စ္တယ္ဆုိကိုေတာ့ၿဖိဳးယံုေပးပါကြာ ။ေနာက္ၿပိးေတာ့ ကိုယ့္ကိုေၿပာခဲ့တဲ့လမ္းခြဲမယ္ဆုိတဲ့စကားကို ၿပန္ရုတ္သိမ္းေပးပါကြာ ။
ကၽြန္မစာကိုဖတ္ေနတာကိုရပ္လုိက္ပါတယ္္ ။ဒိေလာက္ဆုိ ကၽြန္မသေဘာေပါက္ပါတယ္ ကၽြန္မသေဘာေပါက္သြားပါၿပိ ။ ကၽြန္မကိုသူတကယ္အသက္ေပးၿပိးခ်စ္ခဲ့တာပဲ
ကၽြန္မမ်က္ရည္ေတြအတားအစိးမရွိက်လာပါတယ္။ ေနာက္စာကိုကၽြန္မဆက္ဖတ္ပါတယ္
မငိုပါနဲ႕ေကာင္မေလးရယ္ မင္းငိုတာကိုကိုယ္အခုၿမင္ေနရတယ္ေနာ္။ ကိုယ့္ကိုတကယ္ခ်စ္၇င္မငိုပါနဲ႕ကြာ ကိုယ္ဘ၀မွာ အၿမတ္ႏိုးဆံုးက ၿဖိဳးရဲအၿပဳံးေလးေတြပါ ကို္ယ္တန္ဖုိးအထားဆံုးက ၿဖိဳးရဲမ်က္ရည္ေလးေတြပါ ကိုယ္ၿမတ္ႏိုးတဲ့အၿပံဳးေလးေတြကို ခဏခဏထုတ္ၿပေပးပါ ဒါမွကိုယ္စိတ္ခ်မ္းသာႏိုင္မွာ ကိုယ္တန္ဖုိးထားတဲ့ မ်က္ရည္ေလးေတြကို ၿဖဳန္းတိးမပစ္ပါနဲ႕ကြာ သိမ္းထားေပးပါ မဟုတ္ရင္ကိုယ္ဘယ္စိတ္ေကာင္းႏိုင္ပါ့မလည္း .။
ကိုယ္တုိအခြင့္ရွိရင္ေတာ့ ေနာင္ဘ၀ဆုိတာကိုေတာင္းဆုိႀကတာေပါ့ ေနာင္ဘ၀မွာလည္း ၿဖိဳးရဲ႕ခ်စ္သူၿဖစ္ခ်င္ပါေသးတယ္ ။ ကိုယ္ေနာက္ဆံုးတစ္ခုမွာပါရေစ ၿဖိဳးအသက္ဆက္ရွင္ေနထုိင္သြားပါ။ ကိုယ့္ကိုေမ့ပစ္ပါ ခ်စ္ရတဲ့သူတစ္ေယာက္ရွာၿပိးေလာကႀကိးမွာ ေနထိုင္ရင္းကိုယ္တုိကတိထားခဲ့တဲ့မဂၤလာပြဲကို ဆက္လုပ္ပါ ။သားသားမိးမိးေတြေမြးၿပိးေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနထုိင္ပါ ဒါဆုိရင္ကိုယ္ေက်နပ္ပါၿပိ ။ၿဖိဳးက်န္းမာေရးကိုဂ၇ုစိုက္ေနပါေနာ္
                                                                                                    ခ်စ္တဲ့ ဇြဲ
ကၽြန္မဘယ္လုိလုပ္ရမလည္း ကၽြန္မဘယ္လုိလုပ္ရမလည္း  …. ကၽြန္မကိုေၿပာၿပပါဆရာ၀န္ႀကိးရယ္ ဒိစာက အတုမဟုတ္လား ေလ်ာက္ေရးထားတာေတြမဟုတ္လား ေၿပာၿပပါဆရာ၀န္ႀကိးရယ္။
ကၽြန္မဘယ္လုိလုပ္မ်ား ခ်စ္ရတဲ့သူေနာက္ထပ္တစ္ေယာက္ရွာႏိုင္အုန္းမွာလည္း။ ကၽြန္မရင္ဘတ္ထဲက သူႏွလံုးသားတစ္စံု ခုန္လုိက္တုိင္း ရင္မွာ မခ်ိမဆံ ခံစားရပါတယ္ ။ေလာကႀကိးမွာ ကၽြန္မဘယ္လုိစိတ္မ်ိဳးနဲ႕ အသက္ရွင္ေနထုိင္သြားရပါ့မလည္း အဲ့ဒိအစား ကၽြန္မပဲေသသြားခဲ့ရင္လညး္ေကာင္းသားပဲ ။အခုေတာ့ ကၽြန္မမွာအရြယ္ႏွင့္မမွ်ေအာင္ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြကိုခံစားေနရပါၿပိ ။အခုေတာ့ ၀မ္းေရးထက္ လြမ္းေရး ခက္ဆုိတဲ့စကားကို ကၽြန္မအၿပည့္၀နားလည္ႏိုင္ပါၿပိ။ ဒါေပမယ့္လည္း ကၽြန္မအသက္ဆက္ရွင္ေနထိုင္ရအုန္းမယ္ ။ ကၽြန္မသူ႕စကားကိုနားေထာင္ရမယ္ ။ ဒိေန႕သူ႕ကိုေမ့ပစ္ဖုိ႕ အခ်ိန္တစ္စကၠန္႕ဆုိရင္ မနက္ၿဖန္ဆုိရင္ ႏွစ္စကၠန့္ သန္ဘက္ခါဆုိရင္ ……

                           မွတ္ခ်တ္ ၊ အၿပင္မွာတကယ္မေသပါဘူး။ယခုထက္ထိရိွေနပါေသးသည္ ။ တကယ္က ႏွလံုးလႈတာမဟုတ္ပါဘူး အသည္းလႈတာပါ ။ ဖတ္ေကာင္းေအာင္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကေရးသားထားၿခင္းသာၿဖစ္ပါသည္ ။
၀ႆန္ဦး (facebook)ထံမွ ကူးယူ ေဖာ္ျပပါသည္။https://www.facebook.com/zinnlay

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More