Wednesday, January 25, 2012

`ခ်ာလီရဲ႔ ေခ်ာကလက္စက္ရုံ´

`ခ်ာလီရဲ႔ ေခ်ာကလက္စက္ရုံ´

by Soe Min (facebook)
          ဘယ္လိုမွ ျဖစ္လာႏိုင္စရာမရွိဘူးလို႔ ထင္ခဲ႔တာေတြ မေမွ်ာ္လင္႔ပဲ ျဖစ္လာရတဲ႔အထဲမွာ စကၤာပူႏိုင္ငံကို သြားလည္ဖို႔ဆိုတာလည္း ပါပါတယ္။ ေက်ာင္းၿပီးကတည္းက သူငယ္ခ်င္းေတြ အလည္ေခၚၾကေပမယ္႔ ကိုယ္နဲ႔ မတန္မရာ ကိစၥပဲေလ လို႔ပဲ သေဘာထားခဲ႔တာပါ။ အိပ္မက္ထဲထည့္မက္ဖို႔ေတာင္ ယုတၱိမွ မရွိပဲနဲ႔။ သို႔ေသာ္လည္း ဘ၀ဆိုတာ အဲလိုႀကီး ယတိျပတ္ေျပာလို႔ ရရိုးလား။ ခုေတာ႔ အရွင္လတ္လတ္ႀကီးကို ေရာက္လာပါၿပီေကာ။ မ်က္စိသူငယ္ အာေမဋိတ္ေတြ ပါးစပ္ႀကီးအေဟာင္းသားနဲ ႔ေျပာမကုန္တာေတြကေတာ႔ ဒီကလူေတြ ရုိးေနၿပီမို႔ ၀ါးႏုက ၀ါးရင္႔ကိုပတ္ၿပီး ရွင္းမျပေတာ႔ပါဘူး။ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ေက်းဇူအထူးတင္ေၾကာင္းေတြကိုလည္း စားေကာင္းေသာက္ေကာင္း ေဖာေရွာလုပ္ၿပီး မေရးခ်င္ပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔လို႔ အရင္က တခါမွ မေတြ႔ဖူးေသးပဲ ခင္ေနရတဲ႔သူေတြကို အျပင္မွာ နဖူးေတြ႔ဒူးေတြ႔ ေတြ႔ရတာရယ္ အဲဒီေတာ႔မွ သူတို႔ဘယ္သူဘယ္၀ါမွန္း ေသေသခ်ာခ်ာ သိရတာရယ္ကေတာ႔ အရမ္း၀မ္းသာမိပါတယ္။ သူတို႔နဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ စကားစျမည္ေျပာရတာ၊ သူ႔အေၾကာင္းကိုယ္႔အေၾကာင္း၊ သူ႔အျမင္ ကိုယ္႔အျမင္ခ်င္းဖလွယ္ရတာလည္း အက်ဳိးရွိတာေပါ႔။ ပို႔သေသာေမတၱာ၊ ထားရွိေသာ ေစတနာေၾကာင္႔ ကလ်ာဏမိတၱမ်ားနဲ႔သာ ေတြ႔ဆုံရတာ ကံထူးပါေပတယ္။ အစကတည္းက စိတ္သေဘာခ်င္းတူရာလူေတြ စုမိတဲ႔သေဘာရွိလို႔ထင္ပါရဲ႔။ ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႔ေတြ႔ ေျပာလို႔ဆိုလို႔ေကာင္း
ေပါင္းလို႔သင္းလို႔ေကာင္း၊ (စားလို႔ေသာက္လို႔ေကာင္းလည္း ပါတာေပါ႔ေလ) `ဒီလိုအျဖစ္အပ်က္မ်ဳိးရွိတယ္။ ဟုတ္လား´ လို႔ ေမးရမေလာက္ပါပဲ။ ဒါေပမယ္႔ တကယ္ပါ။ အားလုံးနဲ႔ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး စကားေျပာဆိုႏႈတ္ဆက္ၿပီးတဲ႔အခါမွာေတာ႔ သူတို႔ႏႈတ္က ဖြင္႔ေျပာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေျပာသည္ျဖစ္ေစ၊ အားလုံးရဲ႔ ရင္ထဲကစကားတစ္ခြန္းကို ႏွလုံးသားနဲ႔ ခံစားမိခဲ႔တာကေတာ႔ ´ အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္ ...၀ူး...´ ဆိုတဲ႔ အသံပါ။ အားလုံး အဆင္ေျပ အေျခက်သေလာက္ ရွိေနသူေတြခ်ည့္ေပမယ္႔၊  အစစအရာရာ ျပည့္စုံ၊ အဆင္႔အတန္းခ်င္း မယွဥ္သာေအာင္ တိုးတက္ေနတဲ႔အရပ္မွာ ေရာက္ေနၾကေပမယ္႔ အိုးေမ႔အိမ္ေမ႔ ေပ်ာ္ေနတဲ႔သူ တစ္ေယာက္မွ မေတြ႔ခဲ႔ပါဘူး။ အိပ္မက္ကေလးေတြ လႊတ္ခ်မရေသးလို႔၊ ႏိုးလာတဲ႔အခါ ေပ်ာက္သြားမွာစိုးလို႔ အတင္းဆက္မက္ေနရတဲ႔ ပုံပါ။ `ခ်ာလီရဲ႔ေခ်ာကလက္စက္ရုံ´ဆိုတဲ႔ ရုပ္ရွင္ကေလးကို သတိရမိပါတယ္။ ကေလးေတြရဲ႔ အသည္းစြဲဟာ ေခ်ာကလက္ပဲ မဟုတ္လား။ ကစားဖို႔၊ ေဆာ႔ဖို႔ပဲ မဟုတ္လား။ ကေလးတိုင္းရဲ႔ အိမ္မက္ကမာၻကို ခ်ာလီက ဖန္ဆင္းေပးထားပါတယ္။ အင္မတန္မွလည္း ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ျပႆနာက အိမ္မျပန္ပဲ ဘယ္ႏွစ္ရက္ေပ်ာ္ႏိုင္မလဲ။ တစ္သက္လုံး အဲဒီစက္ရုံႀကီးထဲမွာ ေပ်ာ္ႏိုင္ပါ႔မလားဆိုတာပါ။ တကယ္ေတာ႔ ခ်ာလီဟာ ကေလးေတြကို ေခ်ာ႔ကလက္နဲ႔ေသြးေဆာင္ၿပီး သူ႔အက်ဳိးစီးပြားကိုသာ နည္းမ်ဳိးစုံနဲ႔ ေဖာ္ေဆာင္မွာ မဟုတ္ဘူးလား။
       တကယ္ေတာ႔ စကၤာပူမွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေတြ႔ခဲ႔တဲ႔သူေတြဆိုတာ အလုပ္ႏဲ႔အကိုင္နဲ႔၊ ေနထိုင္ခြင္႔ပါမစ္နဲ႔၊ အေသအလဲ ရုန္းကန္ခဲ႔ရတယ္ဆိုရင္ေတာင္ အဲဒီအခ်ိန္ေတာ႔ ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ႔ၿပီးတဲ႔သူေတြပါ။ စလုံးရဲ႔ တစ္ေထာင္႔တစ္ည မာယာပုံျပင္ေတြေၾကာင္႔ မအိပ္ႏိုင္ မစားႏိုင္စိတ္ဖိစီးၿပီး ေငြကုန္စိတ္ပန္း မိသားစုပါႏြမ္းရတဲ႔အျဖစ္ေတြ ကိုယ္တိုင္ခံစားဖူးပါတယ္။ ဒီလိုဘ၀မ်ဳိးေရာက္ဖို႔ဆိုတာ
ျပည္တြင္းမွာက်န္ခဲ႔တဲ႔သူေတြေရာ၊ ေရာက္ကာစ ရုန္းကန္ေနဆဲသူေတြေရာ မက္ေနဆဲ အိပ္မက္တစ္ခု မဟုတ္ဘူးလား။ ဒီလူေတြဟာ ခ်ာလီရဲ႔ ေခ်ာကလက္စက္ရုံထဲက ဘာလို႔မ်ား အိမ္ျပန္ခ်င္ေနရပါလိမ္႔ေနာ္။ ေပ်ာ္ရာမွ မေနရ ေတာ္ရာမွာေနရမွာမို႔ ပဋိရူပ ေဒသ၀ါေသာစ မဂၤလာတရားေတာ္ကို လက္ကိုင္ထားၾကသူမ်ား အတြက္စဥ္းစားျပန္ေတာ႔လည္း ငယ္ဘ၀၊ ငယ္စရိုက္၊ ဇာတိ ေဆြမ်ဳိး၊ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြကို ေျမြအရခြံလဲသလို စြန္႔ပစ္ၿပီး လဲယူရေတာ႔မွာမို႔ `တခါတေလေတာ႔လည္း လြမ္းေတာ႔အလြမ္းမိသား။´ ဆိုတဲ႔ ျပည္ေတာ္မျပန္ႏိုင္တဲ႔ မင္းခေယာက်ၤားမ်ားဘ၀ပါ။ ႏွစ္ေတြၾကာလာေတာ႔မွ အဲဒီေခ်ာကလက္ၿမဳိ႔ေတာ္ႀကီးဟာ `တကယ္ဆို မခ်ဳိပါဘူး အခ်စ္ဟာ´ လို႔ သိလာရတာေပါ႔။ `ဘ၀ဆိုတာ ဒီလိုပါပဲေလ´ လို႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ တရားခ်ရင္း `မနက္ျဖန္မနက္ အလုပ္တက္မယ္´ လို႔ သံပတ္ျပန္တင္းရဦးမွာကိုး။
         ကိုယ္႔ႏိုင္ငံရဲ႔ ေတာ္ေပ႔၊ ႀကဳိးစားေပ႔ ဆိုတဲ႔ ပညာတတ္အလႊာေတြ သူတို႔ဆီေရာက္ကုန္တာမို႔ သူတို႔ကို ဦးေဏွာက္ယိုစီးမႈလို႔ ရုပ္၀တၳဳဆန္ဆန္ ေခင္းစဥ္တပ္ထားေပမယ္႔ တကယ္႔တကယ္မွာ အဲဒီထက္ပိုတဲ႔ ဘ၀ေတြ ယိုစီးသြားတာပါ။ အိမ္မွာက်န္ခဲ႔တဲ႔ မိသားစုအေဟာင္းေတြကလည္း ၾကာေလေလေ၀းျဖစ္ရသလို၊ ဟိုမွာတည္ေထာင္တဲ႔ ဘ၀သစ္ေလးေတြကလည္း မပိုင္၀က္ေမြးျဖစ္ရေတာ႔မွာပါ။ `ခ်ဥ္ေပါင္ကို ကာျပန္လို႔ ၀က္သားထံ ေျခကန္ရုန္းတယ္ သြားေရာ႔ ကတုံး´ လို႔ လႊတ္ေပးလိုက္ရေအာင္ကလည္း သူတို႔က သာရာကိုကူးတဲ႔ အခြင္႔အေရးသမားမ်ား မဟုတ္ပဲ စင္ရွိရာႏြယ္ရတဲ႔ဗူးမ်ားလို ကိုယ္႔ေျမမွာ ရပ္တည္ရွင္သန္စရာ အခြင္႔အလမ္းမရွိလို႔  ကိုယ္႔ဒူးကိုယ္ခၽြန္ၾကရတဲ႔သူခ်ည့္ပါ။ `ျပည္တြင္းမွာလည္း အခြင္႔အလမ္းေတြ ပုံလို႔ပါေမာင္ရာ´ လို႔ ေျပာလာရင္ `အဲဒါ ဘယ္သူေတြအတြက္ အခြင္႔အေရးလဲ။ ဘယ္လိုလူေတြပဲ ရၾကသလဲ´ ဆိုတာ ျပန္ေမးပါရေစ။ လူခ်င္းတူတူ အခြင္႔အေရးမရလို႔ လူလူသူသူျဖစ္ေအာင္ ေသခ်င္ကာမွေသေရာ၊ ေတာမေျပာင္းလို႔ေတာ႔မျဖစ္ေခ်ဘူးဆိုၿပီး ခံပန္းခိုင္ယာယီေရြ႔ၾကရတာပါ။ ဒီေရစီးေၾကာင္းဟာ ကိုယ္႔တိုင္းျပည္တစ္ခုတည္းကို တိုက္စားေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ ပတ္၀န္းက်င္တိုင္းျပည္အားလုံးမွာလည္း ဒီအတိုင္းရွိပါတယ္။ မုတ္သန္ေလလို ေျမာက္ျပန္ေလလိုမဟုတ္ေပမယ္႔ ဦးတည္ရာတစ္ရပ္နဲ႔ လူေတြစီးေမ်ာသြားတာကေတာ႔ အသိသာႀကီးပါ။
        တကယ္လို႔မ်ား တေန႔ေသာအခါမွာ စီးပြားေရး၊ ႏိုင္ငံေရးေတြ တည္ၿငိမ္လို႔၊ ျပည္ပမွာ ဆည္းပူးထားေသာ အတတ္ပညာမ်ားနဲ႔ ကိုယ္႔တိုင္းျပည္မွာကိုယ္ အလုပ္လုပ္လို႔ ရမယ္ဆိုရင္ ျပန္မလာမယ္႔သူတစ္ေယာက္မွ မရွိပါဘူး။ (ျပန္သာလာခဲ႔ပါသားရယ္။ တို႔ဆီမွာ ေထာင္ထြက္ေတြေတာင္ လခေကာင္းမွေကာင္း´ လို႔ ျမွဴဆြယ္ရမလားမသိဘူးေနာ္။) အဲဒီအလုပ္ေလာက္ မေသခ်ာတာ မရွိေၾကာင္းကို ကိုယ္ေတြ႔မ်က္ျမင္ သက္ေသတစ္ခုေျပာျပပါ႔မယ္။ တစ္ခါက ကမာၻလွည့္ခြဲစိတ္အဖြဲ႔ႀကီးတစ္ခုနဲ႔အတူ
ျမန္မာဆရာ၀န္ကေလးတစ္ေယာက္ဟာ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ေရာက္လာၿပီး သူတတ္ကၽြမ္းတဲ႔ အဆင္႔ျမင္႔နည္းပညာမ်ားနဲ႔ ျမန္မာလူနာမ်ားကို ခြဲစိတ္ကုသေပးပါတယ္။ ဘိုးေတာ္ႀကီးတစ္ပါးက ` ျမန္မာဆရာ၀န္တစ္ေယာက္မို႔ ကိုယ္႔တိုင္းျပည္မွာ ကိုယ္ျပန္ အလုပ္မလုပ္ခ်င္ဘူးလား´ လို႔ ေခၚပါတယ္။ ဘယ္လိုမ်ား ေမးလိုက္ပါလိမ္႔ဗ်ာ။ မန္းေလးသား စစ္စစ္ႀကီးပါ။ တကယ္ေျပာတာလားဆို က ေတာင္ ျပန္လာလိုက္ေသး။ သူအလုပ္လုပ္တဲ႔အဖြဲ႔အစည္းႀကီးက `မင္းပညာက စက္ကိရိယာပါမွ ခြဲလို႔စိတ္လို႔ရတာ အဲဒါမရွိပဲ ဘာနဲ႔သြား အလုပ္လုပ္မွာတုန္း´ လို႔ မဆြဲသာ ဆြဲသာ ဆြဲထားေသာ္ျငား ဟိုခမ်ာကလည္း အစကေျပာခဲ႔တဲ႔ `အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္ .. ၀ူး´ ေရာဂါေၾကာင္႔ ´ သြားမွာပဲ.. သြားမွာပဲ.. ငါ႔ကိုလာ မတားနဲ႔´ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ေနာက္ဆုံးေတာ႔ အတူတူအလုပ္လုပ္ခဲ႔တဲ႔ သံေယာဇဥ္ေၾကာင္႔လား။ အသစ္၀ယ္ခ်င္တာနဲ႔ မေကာင္းေက်ာင္းပို႔ လုပ္ေလသလားေတာ႔ မသိပါ။ သူသုံးေနတဲ႔ စက္ကိရိယာႀကီးတစ္ခုလုံး ဟိုအဖြဲ႔ႀကီးက လွဴဒါန္းလိုက္ပါသတဲ႔။ သားေရႊအိုးထမ္းၿပီး ျပန္လာတဲ႔ကိန္းေပါ႔ခင္ဗ်ာ။ အဲဒီမွာတင္ ျမနဲ႔ေမာင္နဲ႔ ခုမွေတြ႔တာပါပဲ ခင္ဗ်။ `လာပါတြတ္ပါ လပြတၱာ´ဆိုတဲ႔ ဘိုးေတာ္ႀကီးက ဂိန္းသြားတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံဆိုတာက တရားဥပေဒစိုးမိုးတဲ႔ႏိုင္ငံေလ။ ဥပေဒကို လက္တစ္လုံးျခား လုပ္ခြင္႔မွ မရွိတာ။ ဒီလို ေဒၚလာသိန္းခ်ီတန္တဲ႔ စက္ပစၥည္းကိရိယာႀကီးတစ္ခုကို ပုဂၢလိကပိုင္အေနနဲ႔ တင္သြင္းခြင္႔ မရွိဘူးတဲ႔။
ျမန္မာ႔ဆိုရွယ္လစ္လမ္းစဥ္ပါတီလက္ထက္ကတည္းက တားျမစ္ထားတာထင္ပါရဲ႔။ အလွဴရွင္ဘက္ကလည္း အစိုးရကိုေတာ႔ လွဴခြင္႔မရွိျပန္ပါဘူးကြယ္။ စီးပြားေရးပိတ္ဆို႔ထားတာမို႔ သူတို႔ဘက္ကလည္း ေပၚလစီနဲ႔ ၿငိပါသတဲ႔။ ရွဥ့္လည္းေလွ်ာက္မရ ပ်ားလည္းစြဲမရ။ အဲဒီေနာက္ေတာ႔ အဲဒီစက္ႀကီး ဘယ္ကိုေရာက္သြားၿပီး ဘယ္သူေတြခြဲေနသလဲေတာ႔ မေျပာတတ္ေတာ႔ပါဘူးကြယ္။ ၾကာၿပီဆိုေတာ႔ သားသားလည္း ေမ႔သြားၿပီ။ အသက္ႀကီးေတာ႔ မွတ္ဥာဏ္က သိပ္မေကာင္းဘူးေလ။ ျပန္လာၿပီးသား ဆရာေလးခမ်ာမေတာ႔ သစ္ကိုင္းလြတ္ရျပန္ပါတယ္။ ဒီမွာ နဂိုထိုင္ေနတဲ႔သူနဲ႔ သုက်ိတ္ နဲ႔ ဘာလီဇာတ္ခင္းလို႔ ဘယ္ရမလဲ။ ေပၚေတာ္မူက ထီးအရင္တင္ရိုး ထုံးစံမွ မရွိတာ။ သူလား။ ဘာျဖစ္သြားလဲ သိပ္မမွတ္မိေတာ႔ပါဘူးကြယ္။ အသက္ႀကီးေတာ႔ မွတ္ဥာဏ္ေတြကလည္း သိပ္မေကာင္းေတာ႔ဘူးေလ။ ခြင္႔လႊတ္ေနာ္။
         `ဤဥပမာ.. လူဆိုသည္မွာ...´ ဆို ေဒၚမာမာေအးအသံနဲ႔ ဆက္ဆိုရမွာျဖင္႔ ျပန္ေတာ္၀င္ စေနေမာင္ေမာင္တို႔ဟာ သူမ်ားရပ္ရြာမွာ အလုပ္အကိုင္ အခြင္႔အလမ္း စန္းပြင္႔သေလာက္ ကိုယ္႔ဆီမွာေတာ႔ ေက်ာက္စရစ္ေတာ မာေခါင္ေခါင္မွာ အေတာင္ကၽြတ္ေသာႀကဳိးႀကာ ေရရွာ၍မရသကဲ႔သို႔ ဆိုတာမ်ဳိးျဖစ္ၾကရပါတယ္။ ဟိုတုန္းက အျဖစ္ေတြ လာမေျပာနဲ႔ေမာင္ရာ။ အခု ေျပာင္းလဲခဲ႔ၾကေပါ႔ မဟုတ္လား။ ဘယ္သူေတြ ေျပာင္းလဲသလဲ။ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေျပာင္းလဲသလဲ။ လူတစ္ဦးခ်င္း တစ္ဦးခ်င္း ေျပာင္းလဲရုံနဲ႔ ရပါ႔မလား။ စံနစ္စည္းကမ္းဆိုတာႀကီးက အရင္အတိုင္းပဲ ရွိေနရင္ လွံမင္းသားေလး၀င္သြားတဲ႔ ဂူထဲက လွံဘီလူးႀကီးထြက္လာဦးမွာပဲ။ ေလးမင္းသားေလး၀င္သြားတဲ႔အခါ ေလးဘီလူးႀကီးထြက္လာဦးမွာပဲ။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေကာင္းေအာင္ မက်ဳိးစားပဲနဲ႔ အစိုးရေျပာင္းရင္ ေကာင္းသြားလိမ္႔မယ္ လို႔ေမွ်ာ္လင္႔ေနတာဟာ ထီမထိုးပဲ ထီေပါက္စဥ္တိုက္ေနတဲ႔သူလိုပါပဲ။ လိုရင္းကို ျပန္ေကာက္ရရင္ျဖင္႔ ျပန္လာတဲ႔သူေတြအတြက္ သူတို႔အတတ္ပညာနဲ႔ ေလွ်ာ္ညီတဲ႔ ႏိုင္ငံ႔တာ၀န္ကေလးမ်ား ထမ္းခြင္႔ရရင္၊ ဒီမွာရွိတဲ႔သူေတြဘက္ကလည္း ငါ႔ထမင္းခြက္ ၀င္လုမယ္႔သူေတြလို႔ သေဘာမထားရင္ မိမိ၊ သူတပါး၊ တိုင္းျပည္ သုံးဦးသုံးဖလွယ္ အက်ဳိးရွိတာပ။
          တကယ္ေတာ႔ အဲဒီသူေတြဟာ ေခ်ာကလက္စက္ရုံႀကီးက မိုးပ်ံေမွ်ာ္စင္ႀကီးေတြ ေဆာက္တဲ႔အထဲမွာလည္း ပါခဲ႔ၾကတယ္။ ေျမေအာက္ရထားလမ္းေတြ ၊ ဘူတာရုံေတြ ေဆာက္တဲ႔ေနရာမွာလည္း ပါခဲ႔ၾကတယ္။ စက္ရုံတစ္ခုလုံး သူတို႔ေျခရာလက္ရာေတြခ်ည့္ပဲ။ အိမ္ကိုျပန္လာရင္ အဲဒီအတတ္ပညာေတြနဲ႔ ကိုယ္႔အိမ္ကိုယ္ အလွဆင္လို႔ရတယ္။ ဦးခ်ာလီမွာျဖင္႔ ဒီလို လူ႔မလိုင္ အဆီအႏွစ္ေတြ သူ႔ဆီမွာ အဖတ္တင္က်န္ေစခ်င္လို႔ အိမ္ကေလး၀ယ္မလား၊ ကားကေလး၀ယ္မလား။ သားသမီးေတြ ေက်ာင္းထားမလား၊ ေခ်ာကလက္ကေလးေတြ တန္းစီေကၽြးလို႔ မေပ်ာ္ေပ်ာ္ေအာင္ထားၿပီး ဦးေဏွာက္ေတြ လုပ္အားေတြကို ၾကံၾကိတ္စက္နဲ႔ ညွစ္သလို ညွစ္ထုတ္ေနၿပီ။ ကိုယ္႔ဆီမွာေတာ႔ ဒလံပြဲစားမ်ားနဲ႔ ထုခြဲရင္းႏွီး လို႔ ေခါင္းေရာကိုယ္ပါ လိုရာသုံးေစ လည္စင္းေပးရတယ္။ မၾကိတ္ရင္ ငိုလိုက္မွာေနာ္ ဆိုတာမ်ဳိး။ ဘယ္သူ႔ေၾကာင္႔၊ ဘာ႔ေၾကာင္႔ေတြ ေနာက္ေၾကာင္းလွန္ေနရင္
ေရွ႔ခရီးမတြင္မွာစိုးလို႔ ရာဇ၀င္ထဲမွာ ဒင္းတို႔ကိုထားရစ္ခဲ႔ရေအာင္ေလ။ အခု ရြာကို ေမာင္ႀကီးျပန္လာၿပီ။ လက္ခ်ည့္ပဲ မဟုတ္ဘူး။ စုေဆာင္းထားတဲ႔ဥစၥာေတြလည္းပါတယ္။ ဆည္းပူးခဲ႔႔တဲ႔ ပညာေတြလည္း ပါတယ္။ အေမတို႔အဘတို႔ကို တိုက္နဲ႔ထားမယ္။ ကားနဲ႔သြားမယ္။ သို႔ေသာ္ ကံထရိုက္တိုက္ရဲ႔ ဘိလပ္ေျမအခ်ဳိးကိုေတာ႔ ဒီအတိုင္းဆက္ထားဦးမွာလား။ ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ေတြ႔ရင္ လက္ကေလးလွမ္းထုတ္ၿပီး တစုံတရာနဲ႔ `အိုေကဆရာ။ သိုင္းက်ဴးဆရာ´ လုပ္ဦးမွာလား။ ဒုံရင္းအေရာက္ကို တို႔ခရီးေပါက္ရမည္ လို႔ ဦးတည္ၾကမလား။ ဘယ္သူ႔ကိုမွလည္း မပုတ္ခတ္လိုပါဘူး။ ဘယ္သူ႔ဆီမွလည္း မတိုင္တည္ခ်င္ပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔ လူတိုင္းလူတိုင္းေတာ႔ စဥ္းစဥ္းစားစား ေတြ႔ေစ႔ခ်င္ပါတယ္။ အနည္းဆုံးေတာ႔ ဒီစာကို ဖတ္မိတဲ႔သူေတြအတြက္ေပါ႔။ သူမ်ားေတြ လွတာျမင္ရေလ။ ငါ႔ရုပ္ႀကီးငါ ေသာက္ျမင္ကပ္ေလ ဆိုတာလိုပဲ တိုးတက္တဲ႔ ေခတ္မီတဲ႔ သူမ်ားရပ္ရြာေတြ ေရာက္တိုင္း ကိုယ္႔ဆီမွာလည္း ဒီလိုျဖစ္ခ်င္လိုက္တာဆိုတဲ႔ စိတ္ကေပၚလာတာပဲ။ ဒါေပမယ္႔ ေပါင္ကေသးေၾကာင္းႀကီး ေရမေဆးပဲ သနပ္ခါးေလးလိမ္းမွ ေဘးကလူေတြ ၾကည္ျဖဴႏိုင္မယ္ လုပ္လို႔ မရႏိုင္ပါဘူး။ အေဖလာေဆးေပးႏိုး အေမလာေဆးေပးႏိုး ေစာင္႔ေနလည္း အလကားပဲ။ သူတို႔လည္း သူ႔အလုပ္နဲ႔သူ။ စည္းကမ္းတစ္စက္မွ မရွိပဲနဲ႔မ်ား ရန္ကုန္ၿမဳိ႔ႀကီးကို ေ၀ဇယႏၱာ နန္းဘုံတည္ရင္ တီဗီရိုက္ၿပီးတာနဲ႔ ၿပဳိက်လိမ္႔မယ္မွတ္။ (ကိစၥမရွိပါဘူး။ သတင္းထဲထည့္ၿပီးရင္ သူ႔ဘာသူ ပက္လက္ပဲ လန္လန္။ ကိုယ္ေနတာမွ မဟုတ္ပဲ)
         ကိုယ္႔ရဲ႔ ျဖဳတ္ေခ်းေလာက္ ဦးေဏွာက္ကေလးနဲ႔ ေဘးကေန အာေခ်ာင္ရုံပဲ တတ္ႏီုင္ပါတယ္။ တကယ္႔တကယ္ တိုင္းျပည္ကို ဦးေဆာင္ထုဆစ္သူႀကီးမ်ားလက္ထဲမွာမွ တိုင္းျပည္ႀကီးရဲ႔ အဆင္းအသြင္ ဂုဏ္အင္လကၡဏာေတြ ပီျပင္လာမွာေပါ႔။ စကၤာပူႏိုင္ငံႀကီးဟာ လီကြမ္ယုႀကီးရဲ႔ လက္ရာလို႔ ဘယ္သူမွ မျငင္းႏိုင္ပါဘူး။ ျမန္မာႏိုင္ငံဟာေရာ ဘယ္သူ႔လက္ရာေၾကာင္႔လို႔ ေျပာစရာမလိုတာကို အခ်င္းခ်င္း လက္ညွဳိးေတြ လွည့္ထိုးေနမယ္႔အစား ျပဳျပင္ဖို႔ ႀကဳိးစားၾကည့္ၾကပါစို႔လားဗ်ာ။

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More