Monday, December 12, 2011

ခံုးေက်ာ္တံတားႀကီး (၄) ခု တည္ေဆာက္ရန္ ေျမျပင္တုိင္းတာမႈ စတင္


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ လမ္းတံတား ဌာနသည္ ယာဥ္အသြားအလာ မ်ားျပားၿပီး အခ်ိန္ယူ ျဖတ္သန္းရေသာ မီးပိြဳင့္လမ္းဆံု ေနရာမ်ားတြင္ ယာဥ္သြားလမ္းဆံု ေနရာမ်ားတြင္ ယာဥ္သြားလမ္း ခံုးေက်ာ္တံတားႀကီး (၄) ခု တည္ေဆာက္ႏိုင္ရန္  ေျမျပင္တိုင္းတာေရး လုပ္ငန္းမ်ားကုိ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာ (၁) ရက္မွ (၄) ရက္ေန႔အထိ ေျမတုိင္းပညာရွင္မ်ားျဖင့္ စတင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ တိုးတက္လာေသာ လူဦးေရႏွင့္အညီ ေန႔စဥ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ထူထပ္စြာ ျဖတ္သန္းေနေသာ အဓိက လမ္းဆံုေနရာမ်ား ျဖစ္သည့္ လွည္းတန္းမီးပိြဳင့္၊ ဘုရင့္ေနာင္မီးပြိဳင့္၊ ေရႊဂံုတုိင္မီးပြိဳင့္ႏွင့္ တာေမြ (ယခင္အဝိုင္း) မီးပြိဳင့္ေနရာတို႔တြင္ လြယ္ကူေခ်ာေမြ႕၊ ျမန္ဆန္စြာ သြားလာႏိုင္ရန္ ယာဥ္သြားလမ္း ခံုးေက်ာ္တံတားႀကီးမ်ား မၾကာမီ ကာလအတြင္း အျမန္ဆံုး တည္ေဆာက္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။ အဆိုပါ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းအတြက္ အေရးႀကီးေသာ ေျမျပင္တိုင္းတာေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ေရႊဂံုတုိင္ႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ မီးပြိဳင့္ေနရာတို႔တြင္ တစ္ဖြဲ႕၊ လွည္းတန္းႏွင့္ တာေမြမီးပြိဳင့္ ေနရာတို႔တြင္ တစ္ဖြဲ႕၊ ႏွစ္ဖြဲ႕ခြဲကာ ေျမတုိင္းပညာရွင္မ်ားျဖင့္ တစ္ၿပိဳင္တည္း ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။


ေရႊဂံုတိုင္မီးပြိဳင့္ရွိ ေျမျပင္တိုင္းတာေရး အဖြဲ႕သည္ မီးပိြဳင့္မ်ားရွိရာ လမ္းဆံုဗဟုိ တည့္တည့္မွ လမ္းမႀကီးမ်ား လားရာအတိုင္း ၇၅၀ မီတာ အကြာအေဝးအထိ ေျမျပင္အနိမ့္အျမင့္ တည္ေနပံုကို ေခတ္မီေျမတုိင္း ကိရိယာမ်ားျဖင့္ Total Station စနစ္ျဖင့္လည္းေကာင္း၊ တစ္ဖန္ ယုဇနတာဝါ၏ ၁၃ ထပ္ေပၚရွိ ေခါင္မိုးေနရာမွ ၿဂိဳလ္တုဆက္သြယ္ေရး ကိရိယာမ်ားျဖင့္ ဂ်ီပီအက္စ္စနစ္ (Global Position System) အသံုးျပဳ၍ တံတားေဆာက္မည့္ ဧရိယာ၏ ေျမျပင္အေရွ႕၊ အေနာက္စသည့္ အရပ္မ်က္ႏွာ တည္ပံုႏွင့္ လတၱီတြဒ္၊ ေလာင္ဂ်ီတြတ္အၫႊန္း စသည့္ အခ်က္အလက္ (DATA) မ်ားကုိ ရွာေဖြစုေဆာင္း၍ လည္းေကာင္း၊ စနစ္ႏွစ္မ်ိဳး ေပါင္းစပ္ကာ တိက်ေသခ်ာေသာ ကိန္းဂဏန္းမ်ား တြက္ခ်က္ထုတ္ယူ၍ ေျမျပင္အေနအထား ပံုမ်ားကုိ တစ္ပတ္အတြင္း ထုတ္ယူမည္ ျဖစ္သည္။ ယင္းတုိ႔ကို အေျခခံ၍ လမ္းတံတား အင္ဂ်င္နီယာမ်ားမွ အဆင္ေျပဆံုး ယာဥ္သြားလမ္း ခံုးေက်ာ္တံတားႀကီး (၄) ခု၏ ပံုစံမ်ား ေရးဆြဲၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

မိုးျမင့္ေဆြ(ရတနာပံု သတင္း)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More